Κατά το μακιγιάζ για δημιουργία έγχρωμης φωτογραφίας, χρησιμοποιούνται βάσεις κυρίως σε μορφή στικ και αποφεύγεται η χρυσόσκονη και οι ιριδίζουσες σκιές. Σε περιπτώσεις που το φλας είναι πολύ κοντά στο μοντέλο, παρατηρείται πως το πρόσωπο σαν τελικό αποτέλεσμα φωτογράφισης βγαίνει υπερβολικά λευκότερο από ότι είναι. Αυτό βέβαια συμβαίνει εξαιτίας του πολύ έντονου φωτός που βγαίνει από το φλας.
Λαμβάνοντας λοιπόν τα παραπάνω υπόψιν, πρέπει να επιλεγεί βασικό χρώμα μέικ απ έναν τόνο σκουρότερο από ότι είναι το φυσικό χρώμα του μοντέλου. Ανάλογα με το σχήμα προσώπου τοποθετούνται τα διορθωτικά και γίνονται οι φωτοσκιάσεις με έναν τόνο σκουρότερο και έναν ανοιχτότερο από το βασικό χρώμα που έχουμε επιλέξει, το οποίο είπαμε πως είναι έναν τόνο πιο σκούρο από το φυσικό. Τοποθετούμε λευκό καλυπτικό προσώπου από τα μάτια ως τα ζυγωματικά για να φωτιστεί το πρόσωπο και ταυτόχρονα δημιουργούμε σκίαση στις παρειές με σκουρότερο μέικ απ ή καφέ σκιά και στο τέλος τοποθετούμε διάφανη πούδρα ώστε να μην αλλοιωθεί το αποτέλεσμα των φωτοσκιάσεων.
Διορθώνουμε και τονίζουμε τα φρύδια με μολύβι ή σκιά γκρι χρώματος αν το μοντέλο μας είναι μελαχρινό ή καφέ χρώματος αν το μοντέλο μας είναι ξανθό. Τα χρώματα που προτειμάμε είναι τα γήινα, γιατί γλυκαίνουν το βλέμμα και δίνουν στο μοντέλο φυσική όψη. Σε καμία περίπτωση δέν πρέπει να τονίζεται το σχήμα της γωνίας, η οποία πρέπει να σβήνει απαλά και διακριτικά. Μια ιβουάρ σκιά κάτω από το φρύδι θα φωτίσει το βλέμμα.
Ανάλογα με το σχήμα ματιών επιλέγουμε το χρώμα του μολυβιού για το περίγραμμα των ματιών. Χρησιμοποιούμε καφέ σκούρο ή μαύρο. Τονίζουμε το κάτω βλέφαρο με καφέ μολύβι που το σβήνουμε με πινέλο. Αρκετή μαύρη προσωρινή βαφή βλεφαρίδων ολοκληρώνει το μακιγιάζ ματιών. Τέλος, μπαίνει ρουζ ανάλογα με το σχήμα προσώπου σε καφέ πορτοκαλί ή στο χρώμα της τερακότας.
Ζάρπα Ευαγγελία
Πτυχ. Αισθητικής - Κοσμητολογίας
Πηγές: make up Εκδόσεις Μαλλιάρη
Αξιολογήστε το Άρθρο